تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش ناسازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش ناسازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش ناسازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش ناسازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش ناسازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش ناسازگاری های اجتماعی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزشپذیر شهر کرمان بود. روش تحقیق پژوهش حاضر از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون –پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری این پژوهشتمامی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر مدارس استثنایی شهر کرمان بود که در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ مشغول به تحصیل میباشند. و به منظور انجام این پژوهش از جامعه ی فوق ۳۰ نفر که اختلال رفتاری داشتند به طور تصادفی انتخاب شده و در دو گروه آزمایش وکنترل گمارده شدند. گروه آزمایش به مدت ۱۰ جلسه ۹۰ دقیقه ای آموزش مهارت های زندگی دریافت کردند. نتایج حاصل از تحلیل کواریانسنشان داد که آموزش مهارت های زندگی ، ناسازگاری اجتماعی را به گونه ای معنادار کاهش می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.