اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری دانش آموزان دختر پایه سوم


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری دانش آموزان دختر پایه سوم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری دانش آموزان دختر پایه سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری دانش آموزان دختر پایه سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری دانش آموزان دختر پایه سوم :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف: هدف از پژوهش حاضر، بررسی تاثیر روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهرقاین بود.روش: جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهر قاین است که در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵مشغول به تحصیل بودند. برای گزینش نمونه موردنیاز، ابتدا از میان دبیرستانهای دخترانه قاین، سه دبیرستان به طریق تصادفی انتخابگردیدند. سپس از میان دانش آموزان سال سوم هر دو نوبت این دبیرستان ها، تعداد ۶۰ دانش آموز به صورت تصادفی انتخاب شدند. ایندانش آموزان به طور تصادفی در دو گروه ۳۰ نفری قرار گرفتند. درنهایت گروه آزمایشی و گواه نیز به صورت تصادفی مشخص شدند. بهمنظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه ۵۰ سوالی خودباوری فرزیان پور و همکاران (۱۳۹۱) استفاده شد. داده های جمع آوری شده بهکمک نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج: نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری تاثیر دارد. همچنین تاثیر روش تدریس بدیعه پردازی برخلاقیت و تعهد دانش آموزان معنی دار بود، اما این روش تدریس بر بالندگی دانش آموزان تاثیری نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.