اثربخشی درمان پذیرش و تعهد برافزایش سطح مولفه های (خودمدیریتی، نظم پذیری و قانونمندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی درمان پذیرش و تعهد برافزایش سطح مولفه های (خودمدیریتی، نظم پذیری و قانونمندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد برافزایش سطح مولفه های (خودمدیریتی، نظم پذیری و قانونمندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد برافزایش سطح مولفه های (خودمدیریتی، نظم پذیری و قانونمندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی درمان پذیرش و تعهد برافزایش سطح مولفه های (خودمدیریتی، نظم پذیری و قانونمندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

دوره نوجوانی، یکی از مراحل حساس زندگی است و افراد را با موانع و مشکلاتی مواجه می کند. هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر افزایش سطح مولفه های (خودمدیریتی، نظم پذیری و قانونمندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان بود. روش پژوهش حاضر نیمه تجربی از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. اعضای نمونه این پژوهش ۴۰ نوجوان دختر بودند که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای از بین مناطق شهرستان اصفهان انتخاب گردیدند و با جای گزاری تصادفی در دو گروه آموزش مهارت پذیرش و تعهد (۲۰ نفر) و کنترل (۲۰ نفر) مورد بررسی قرار گرفتند. متغیر مستقل مورد پژوهش آموزش مهارت پذیرش و تعهد (۸ جلسه) بود که برای گروه آزمایش اجرا شد و برای گروه کنترل مداخله ای انجام نشد. پرسشنامه ی مورد استفاده در پژوهش پرسشنامه مسیولیت پذیری نعمتی بود. روش آماری مورد استفاده در این پژوهش به منظور بررسی متغیرها تحلیل کواریانس بوده است. نتایج پژوهش نشان داد که آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افزایش سطح مولفه های (خود مدیریتی، نظم پذیری و قانومندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان در مرحله پس آزمون تاثیر مثبت معنادار داشته است و به عبارت دیگر فرضیه کلی پژوهش حاضر تایید شده است، که براساس نتایج به دست آمده می توان گفت آموزش درمان پذیرش و تعهد باعث افزاش سطح مولفه های (خود مدیریتی، نظم پذیری و قانونمندی) مسیولیت پذیری دانش آموزان شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.