همراستایی استراتژیک کسب وکار و فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
همراستایی استراتژیک کسب وکار و فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد همراستایی استراتژیک کسب وکار و فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی همراستایی استراتژیک کسب وکار و فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن همراستایی استراتژیک کسب وکار و فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
با توجه به جایگاه و نقش شرکت های کوچک ومتوسط در توسعه اقتصادی کشورها این مقاله با هدف ارایه مدل مفهومی از همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات وکسب وکار در عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد توصیفی- تحلیلی تنظیم گردیده است. به مانند اکثر مدل های همراستایی، مدل مفهومی ارایه شده منتج از مدل هندرسون و ونکاترامان می باشد. و انتظار می رود با توجه به مطالعات اندک در این حوزه، مدل ارایه شده مبنایی برای تحقیقات آینده محققین درکشورهای درحال توسعه به ویژه ایران قرارگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.