بررسی عوامل موثر بربازاریابی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی ایران)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بربازاریابی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی ایران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بربازاریابی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بربازاریابی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بربازاریابی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی ایران) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با عنوان بررسی عوامل موثر بر بازاریابی بانک ها در شهر اصفهان می پردازد. این تحقیق از نظر اهداف، کاربردی است و از نظر اجرا پیمایشی با رویکرد همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل ۱۷۸ نفر از روسا و معاونین شعب بانک ملی در شهر اصفهان می باشد. که با توجه به محدود بودن جامعه آماری نیازی به نمونه گیری نمی باشد، لذا کل جامعه آماری مورد بررسی قرار گرفت. ابزار جمع آوری اطلاعات،پرسش نامه باتعداد ۳۰ سوال که روایی آن با استفاده از نظر اساتید و صاحب نظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۹۴% به دست آمد که شامل مشخصات فردی و سوالهای تخصصی ویژه بررسی فرضیه های تحقیق می باشد. اطلاعات جمع آوری شده بوسیله نرم افزار SPSS و AMOS از طریق آزمونهای آماری در دو سطح توصیفی (فراوانی، درصد، درصد انباشته، میانگین وانحراف معیار) و استنباطی (آزمونt، مدل بندی رگرسیونی وآنالیز واریانس، آزمون ناپارامتری کلموگروف اسمیرنوف و نیز آزمون غیر پارامتریک فریدمن) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج به دست آمده همه فرضیه های پژوهش مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.