بررسی سیستم ارزشیابی کارکنان در سازمانهای دولتی- مزایا و معایب


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سیستم ارزشیابی کارکنان در سازمانهای دولتی- مزایا و معایب دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سیستم ارزشیابی کارکنان در سازمانهای دولتی- مزایا و معایب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سیستم ارزشیابی کارکنان در سازمانهای دولتی- مزایا و معایب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سیستم ارزشیابی کارکنان در سازمانهای دولتی- مزایا و معایب :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

منظور از ارزشیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی، و معمولا سالیانه ، مورد ارزیابی قرار می گیرند. شناخت کارکنان قوی و ضعیف، اعطای پاداش و تنزل آنها ، ایجاد انگیزه برای بهبود عملکرد آنان و سایر کارکنان ،از جمله علل اصلی ارزیابی عملکرد است. در گذشته ، هدف مدیران از ارزیابی، کنترل عملکرد و کار کارکنان بوده است، در حالی که امروز جنبه راهنمایی و ارشادی این عمل، اهمیت بیشتری یافته است. هدف اصلی از ارزیابی عملکرد این است که اطلاعاتی در باره نیروهای شاغل در سازمانهای دولتی جمع آوری گردد و در دسترس مدیران قرار گیرد تا آنها بتوانند تصمیمات بجا و لازم را در جهت بالابردن کمیت و کیفیت و مدیریت کار کارکنان اتخاذ نمایند. هدف اصلی این مطالعه بررسی عوامل و ویژگیهای موثر بر اثربخشی نظام ارزشیابی عملکردی کارکنان بوده است. در این راستا ابتدا مفهوم عملکرد و ارزشیابی از دیدگاه متخصصان بررسی شده و سپس رویکردها و روشهای مورد استفاده در سیستم های ارزشیابی عملکرد بیان شده است. در پایان نیز ضمن برشمردن خطاهای بالقوه در فرایند ارزشیابی عملکرد کارکنان ، ویژگیهای سیستم های اثربخش ارزشیابی عملکرد مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.