بررسی تاثیر برند بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی (نمونه موردی شعب شهر تهران)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر برند بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی (نمونه موردی شعب شهر تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر برند بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی (نمونه موردی شعب شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر برند بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی (نمونه موردی شعب شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر برند بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی (نمونه موردی شعب شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت برند و فرایند ایجاد ارزش مشتریان، هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر برند بر ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی کلانشهر تهران می باشد. این پژوهش از لحاظ روش یک نوع پژوهش فرضیه آزمایی است که یکی از انواع تحقیقات میدانی می باشد. در این نوع مطالعات میدانی، فرضیه ها با استفاده از داده هایی که از میدان به دست می آید مورد آزمون قرار می گیرد. همچنین روش تحقیق در این پژوهش، روش توصیفی از نوع همبستگی است.ابزار بکار رفته در این پژوهش پرسشنامه می باشد. پرسشنامه این تحقیق بر اساس شاخص های مطرح شده در دو بخش تدوین شده است. بخش اول پرسشنامه شامل ویژگیهای جمعیت شناختی (۵ سوال)، و بخش بعدی نیز شامل پرسشهای تحقیق(۲۶ سوال در قالب طیف لیکرت) میباشد. روایی پرسشنامه ۲۶ سوالی محقق ساخته، روایی صوری است. یعنی روایی که توسط اساتید محترم مورد تایید قرار گرفته است. برای بررسی پایایی روش آلفای کرونباخ در سطح اطمینان ۹۵% به کار گرفته شده است. به این منظور ابتدا یک نمونه ۲۵ تایی به همان روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب و پرسشنامه بین آنان توزیع و جمع آوری شده است که در مجموع پایایی کل ۰.۸۵۷ بدست آمده است.نتایج حاصل از اجرای آزمون همبستگی پیرسون با توجه به سطح معنی داری (sig:0.000) در سطح اطمینان ۹۹% و بصورت دو دامنه نشان می دهد، بین متغیرهای آگاهی از برند و فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی رابطه مستقیم و مثبت(r=.730) وجود دارد. در ضمن نتایج حاصل از اجرای آزمون فریدمن نشان می دهد مولفه تصویر برند در رتبه اول، آگاهی از برند در رتبه دوم و در نهایت در رتبه سوم وفاداری به برند قرار دارد و در نهایت اینکه نتایج حاصل از اجرای آزمون رگرسیون نشان می دهد که مولفه های آگاهی از برند و وفاداری به برند در فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی تاثیرگذار می باشد و از سوی دیگر تصویر برند با سطح معنی داری(۰.۰۰۰) و t محاسبه شده ،تاثیری بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.