نگاهی نو به انگیزش و شوق در تدریس و یادگیری در دیدگاه اندیشمندان تعلیم و تربیت قرن بیستم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نگاهی نو به انگیزش و شوق در تدریس و یادگیری در دیدگاه اندیشمندان تعلیم و تربیت قرن بیستم دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نگاهی نو به انگیزش و شوق در تدریس و یادگیری در دیدگاه اندیشمندان تعلیم و تربیت قرن بیستم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاهی نو به انگیزش و شوق در تدریس و یادگیری در دیدگاه اندیشمندان تعلیم و تربیت قرن بیستم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نگاهی نو به انگیزش و شوق در تدریس و یادگیری در دیدگاه اندیشمندان تعلیم و تربیت قرن بیستم :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
در این پژوهش که به شیوه مروری انجام گرفته است، ابتدا برخی ضرورتها و امکانات توجه به عوامل انگیزش، شوق و محبت در فرایند یاددهی- یادگیری در کودکان تشریح شده است. سپس نظریات تربیتی برخی اندیشمندان که حاوی این موضوعات برای تعلیم و تربیت بودهاند، بیان شده است. هدف از این پژوهش تاکید بر امکان توجه به این جنبه ها در فرایند تدریس و یادگیری است. پژوهشگران با بازبینی این نظریات فلسفی در صدد تشریح چگونگی توجه به انگیزش و شوق در جریان تدریس و یادگیری برآمدهاند. نتیجه این پژوهش حاوی استخراج نکات قابل کاربرد در فرایند برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.