نقش اشتیاق عاطفی ، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش اشتیاق عاطفی ، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش اشتیاق عاطفی ، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش اشتیاق عاطفی ، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش اشتیاق عاطفی ، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
یکی از اهداف مهم در بسیاری از پژوهش های تربیتی و روانشناسی بررسی عواملی است که موجب کاهش عملکرد تحصیلی در دانشجویان و دانش آموزان می شود. یکی ازعوامل روانشناختی که درعملکرد تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان اثرگذار است، فرسودگی تحصیلی است . هدف از پژوهش حاضر، نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان است. این پژوهش مقطعی – توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ به تعداد ۲۴۶۰ نفر تشکیل دادند که ۳۳۱ نفر از این افراد به روش نمونه گیری در دسترس و براساس جدول مورگان و کرچسی به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری و مقیاس فرسودگی تحصیلی استفاده شد. داده های بدست آمده با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون به روش ورود مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بین متغیرهای اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری با فرسودگی تحصیلی ارتباط منفی معناداری وجود داشت (p<0/01) همچنین حدود ۱۱% از واریانس مربوط به فرسودگی تحصیلی توسط اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری تبیین شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.