مقایسه یادگیری خودراهبر و خلاقیت دانشآموزان پایه اول متوسطه مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه یادگیری خودراهبر و خلاقیت دانشآموزان پایه اول متوسطه مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه یادگیری خودراهبر و خلاقیت دانشآموزان پایه اول متوسطه مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه یادگیری خودراهبر و خلاقیت دانشآموزان پایه اول متوسطه مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه یادگیری خودراهبر و خلاقیت دانشآموزان پایه اول متوسطه مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف از انجام پژوهش حاضر مقایسه یادگیری خودراهبر و خلاقیت در دانشآموزان مدارس هوشمند و عادی پایه اول دوره دوم متوسطه شهر شیراز بود. پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نوع علی – مقایسه ای بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی دانشآموزان پایه اول دوره دوم متوسطه مدارس هوشمند و عادی شهر شیراز در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ بود که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای چهار کلاس عادی و چهار کلاس هوشمند به عنوان نمونه آماری در پژوهش حاضر شرکت داده شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه یادگیری خودراهبر پنتریچ و دی گروت (۱۹۹۰) و فرم الف خلاقیت تورنس (۱۹۹۴) استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات داده ها از آزمونهای t گروههای مستقل و تحلیل واریانس چندمتغیره استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین یادگیری خودراهبر و زیرمقیاسه ای آن(خودکارآمدی، ارزش تکلیف، اضطراب امتحان، راهبردهای شناختی و فراشناختی)در دانش آموزان مدارس هوشمند و مدارس عادی تفاوت معناداری وجود ندارد. علاوه بر این یافتهها نشان داد سطح خلاقیت و زیرمقیاس های (سیالی، بسط و ابتکار) در دانشآموزان مدارس هوشمند بالاتر از دانش آموزان مدارس عادی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.