کاربست ارزشیابی کیفی- توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربست ارزشیابی کیفی- توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربست ارزشیابی کیفی- توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربست ارزشیابی کیفی- توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربست ارزشیابی کیفی- توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تدوین رویکرد متعالی آموزش با هدف یاددادن برای برای اندیشیدن، فراتر از آموزش برای یادگرفتن از طریق ایجاد فرصت های مناسب و متعدد آموزشی برای انجام فعالیت های متنوع و متناسب یادگیری توسط دانش آموزان تا آنها از طریق دست ورزی و کارکردن با اشیا و پدیده های طبیعی و واقعی موجود در محیط، بتوانند با کسب تجربیات دست اول خود، به تولید علم و مفاهیم علمی بپردازند و از این طریق به طور فعال و موثر به یادگیری علوم بپردازند، از اهداف جدید آموزش علوم در آموزشگاه بوده، در ارایه موفق آموزش های قصد شده، محتوای آموزشی، روش های تدریس و توانمندی های شغلی و حرفه ای معلم موثر بوده و معلم برای تعیین میزان موفقیت آموزش های ارایه شده، با استفاده از الگوی ارزشیابی کیفی توصیفی، به ارزشیابی محتوای – آموزشی، ارزشیابی میزان مناسب بودن روش های تدریس، ارزشیابی خود و در نهایت به ارزشیابی میزان موفقیت های مکتسبه دانش آموزان در فرآیند یادگیری می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.