رابطه ویژگی های شخصیتی معلم، پدر و مادر با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم مقطع متوسطه شهرستان ایذه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ویژگی های شخصیتی معلم، پدر و مادر با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم مقطع متوسطه شهرستان ایذه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ویژگی های شخصیتی معلم، پدر و مادر با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم مقطع متوسطه شهرستان ایذه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ویژگی های شخصیتی معلم، پدر و مادر با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم مقطع متوسطه شهرستان ایذه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ویژگی های شخصیتی معلم، پدر و مادر با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم مقطع متوسطه شهرستان ایذه :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی معلم ، پدر و مادر با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم مقطع متوسطه شهرستان ایذه در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ بود، جامعه آماری شامل ۲۰۰ نفر از دانش آموزان بودند که به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش، پرسشنامه های ویژگیهای شخصیتی نتو، ویژگی های جمعیت شناختی و میزان معدل دانش آموزان بودند، نتایج نشان داد که : (بین روان نژندی و عملکرد تحصیلی ، بازبودن و عملکرد تحصیلی و دلپذیر بودن و عملکرد تحصیلی ،رابطه معنی داری وجود ندارد. بین برونگرایی و عملکرد تحصیلی ، وجدانی بودن و عملکرد تحصیلی و معلمان رابطه معنی داری وجود دارد) . ( بین روان نژندی و عملکرد تحصیلی و برونگرایی و عملکرد تحصیلی و بازبودن و عملکرد تحصیلی ، دلپذیربودن و عملکرد تحصیلی، وجدانی بودن و عملکرد تحصیلی پدران رابطه معنی داری وجود ندارد). ( بین روان نژندی و عملکرد تحصیلی و برونگرایی و عملکرد تحصیلی و دلپذیربودن و عملکرد تحصیلی) رابطه معنی داری وجود ندارد. همچنین بین بازبودن و عملکرد تحصیلی و وجدانی بودن و عملکرد تحصیلی مادران ) رابطه معنی داری وجود دارد. (نتایج رگرسیون نشان داد از بین متغیر های پیش بین، متغیرهای تنها ویژگیهای شخصیتی وجدانی بودن مادر به ترتیب پیش بینی کننده برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر می باشند).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.