خودارزیابی مربیان دوره پیش دبستانی از قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مطالعه موردی شهر برازجان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
خودارزیابی مربیان دوره پیش دبستانی از قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مطالعه موردی شهر برازجان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد خودارزیابی مربیان دوره پیش دبستانی از قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مطالعه موردی شهر برازجان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خودارزیابی مربیان دوره پیش دبستانی از قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مطالعه موردی شهر برازجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن خودارزیابی مربیان دوره پیش دبستانی از قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مطالعه موردی شهر برازجان :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر ارزیابی مربیان دوره پیش دبستانی از قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود بود. بدین منظور از بین مربیان دوره پیش دبستانی شهر برازجان در سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ نمونه ای به حجم ۱۴۰ نفر با روش نمونه گیری خوشه ای مرحلهای انتخاب گردیدند. برای جمع آوری اطلاعات، مقیاس قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات آرس وته و همکاران (۲۰۱۱) استفاده و روایی و پایایی آن محاسبه و مورد تایید قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده، از روش آماری تی تکنمونه ای استفاده گردید. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده نشان داد که مربیان دوره پیش دبستانی شهر برازجان، قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود را در هر سه بعد قابلیت های اساسی، کاربردی و اخلاقی در سطحی پایینتر از متوسط ارزیابی نمودند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.