تحلیل میزان تدوین فعالانه محتوای آموزشی کتاب علوم تجربی پایه سوم راهنمایی بر اساس روش ویلیام رومی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل میزان تدوین فعالانه محتوای آموزشی کتاب علوم تجربی پایه سوم راهنمایی بر اساس روش ویلیام رومی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل میزان تدوین فعالانه محتوای آموزشی کتاب علوم تجربی پایه سوم راهنمایی بر اساس روش ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل میزان تدوین فعالانه محتوای آموزشی کتاب علوم تجربی پایه سوم راهنمایی بر اساس روش ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل میزان تدوین فعالانه محتوای آموزشی کتاب علوم تجربی پایه سوم راهنمایی بر اساس روش ویلیام رومی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

کتاب درسی، یکی از مهمترین مراجع و منابع یادگیری در نظام های آموزشی به ویژه نظام آموزش و پرورش جاری در فرایند تعلیم و تربیت شهروندان ایرانی است. و اینک، در اوان هزاره دانایی محوری که گسترش روزافزون، شتابان و درهم تنیده علم و تکنولوژی های علمی منبعث از آن، همراه است، یادگیری علوم، از آن جهت که به سواد علمی- تکنولوژیک می انجامد و به تربیت شهروند یادگیرنده مادام العمر و در نتیجه تعالی روزافزون انسانی و توسعه پایدار جامعه می پردازد، از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته، برخوردار شده، نه تنها تربیت و تولید یادگیرنده مادام العمر از طریق آموزش فعال علوم تجربی میسر گشته، بلکه در آموزش همه مواد درسی، امروزه، تاکید بر آموزش فعال و یادگیری فعال بوده، یکی از الزامات آموزش فعال، تدوین محتوای آموزشی به صورت فعال است، تحلیل محتوای آموزشی کتاب درسی علوم تجربی سوم راهنمایی براساس تکنیک ویلیام رومی که میزان فعال بودن متن آموزشی را تعیین می نماید، نشان می دهد که میزان فعال بودن متن آموزشی کتاب درسی تدوین شده برای آموزش محتوای علمی قصدشده به مخاطبین با روش فعال از طریق تعیین ضریب میزان فعالیت دانش آموزان در مولفه های متن و تصاویر آموزشی تدوین شده در کتاب درسی علوم تجربی سوم راهنمایی کمتر از معیار آماری قابل قبول برای متون آموزشی فعال در این روش بوده و کتاب به صورت غیر فعال، برخلاف اهداف و روش های تبیین شده برای آموزش و یادگیری این ماده درسی، تدوین شده، این یافته، ضرورت توجه بیش از پیش به امور مهم و اساسی چگونگی تدوین محتوای آموزشی و ویراستاری متون آموزشی توسط متخصصین ادبی- علمی را در فعال سازی محتوای آموزشی نمایان می سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.