بررسی مقایسه ای ابعاد مدیریت دانش بین معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مقایسه ای ابعاد مدیریت دانش بین معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مقایسه ای ابعاد مدیریت دانش بین معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای ابعاد مدیریت دانش بین معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مقایسه ای ابعاد مدیریت دانش بین معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر با هدف پاسخ به این سوال که آیا بین ابعاد مدیریت دانش بین معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان تفاوت معناداری وجود دارد انجام شد . روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- زمینه ای بوده و جامعه آماری شامل کلیه معلمان زن و مرد مدارس ابتدایی شاغل در مدارس دولتی شهر زاهدان (۲۰۴۵ نفر) در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می باشد. که با استفاده از جدول مورگان و با احتساب افت نمونه، از بین آنها ۳۵۰ نفر با روش نمونهگیری طبقه ای – تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه ۳۷ سوالی محقق ساخته ۵ گزینه ای طیف لیکرت با اقتباس از پرسشنامه نامداری (۱۳۸۶) میباشد. که روایی آن از نوع محتوایی و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۹۲ درصد برآورد شده است. برای توصیف داده ها از فرآوانی، درصد، میانگین، انحراف استاندارد و برای تحلیل دادهها از آزمون t مستقل استفاده شده است، یافتههای پژوهش حاکی از آن است که بین ابعاد تشخیص دانش و توسعه دانش معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان تفاوت معناداری وجود دارد اما بین ابعاد توسعه دانش و نگهداری دانش معلمان زن و مرد مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان تفاوت معناداری مشاهده نگردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.