بررسی رابطه بین تصور توفیق از تدریس با میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی منطقه تبادکان مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین تصور توفیق از تدریس با میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی منطقه تبادکان مشهد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین تصور توفیق از تدریس با میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی منطقه تبادکان مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تصور توفیق از تدریس با میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی منطقه تبادکان مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین تصور توفیق از تدریس با میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی منطقه تبادکان مشهد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین تصور توفیق است حدیث با میزان انطباق برنامه درسی قصد شده یا اجرا شده از دیدگاه معلمان است. جامعه آماری کلیه معلمین (سلامت) مقطع ابتدایی منطقه تبادکان مشهد به تعداد ۳۵۰۰ نفر تشکیل می دهند که از این تعداد به صیورت روش نمونه گیری کاملا تصادفی از هر دو جنسیت معلمان ۵۰ نفر و در مجموع ۱۰۰ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب و مورد آزمون قرار گرفتند. روش تحقیق به صورت توصیفی از نوع همبستگی است ابزار گردآوری داده ها پرسش نامه هایی که تصور توفیق از تدریس و انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده با تعیین پایایی به ترتیب ۰/۸۳۳ و ۰/۸۶۹ می باشد و روش درسی و تحصیلی از آمار توصیفی شامل (وضعیت و ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ گویان) و آمار استنباطی شامل (آزمون های هم بستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره به کمک نرم افزار spss22نیز استفاده شده است یافته ها حاکی از آن بود ۱. بین کنترل و میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده است دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی رابطه وجود دارد ۲.بین منبع (درونی و بیرونی) و میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی رابطه وجود دارد. ۳.بین ثبات و میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی رابطه وجود دارد. بنابراین نتیجه کلی نشان داد بین تصور توفیق از تدریس با میزان انطباق برنامه درسی قصد شده با اجرا شده از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی منطقه تبادکان مشهد رابطه وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.