افزایش و اشتراک دانش معلمان، اجرای روشهای اثربخش درتدریس: مطالعه پدیدارشناسی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 افزایش و اشتراک دانش معلمان، اجرای روشهای اثربخش درتدریس: مطالعه پدیدارشناسی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد افزایش و اشتراک دانش معلمان، اجرای روشهای اثربخش درتدریس: مطالعه پدیدارشناسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش و اشتراک دانش معلمان، اجرای روشهای اثربخش درتدریس: مطالعه پدیدارشناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن افزایش و اشتراک دانش معلمان، اجرای روشهای اثربخش درتدریس: مطالعه پدیدارشناسی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تخصص معلم محصول آمیزش دو عامل اصلی، تسلط بر دانشی است که باید بیاموزد، و برخورداری از معلوماتی است که انتقال این دانش را به شیوه ای رضایت بخش ممکن سازد. طبق پیشرفت روزافزون دانش و نو شدن اطلاعات علمی، لازم است، تحرک و پویایی معلمان در زمینه گسترش معلومات و کامل کردن آنها و فراگیری اطلاعات جدید تغییر کند. پژوهش حاضر با هدف افزایش و اشتراک دانش معلمان و اجرای روش های اثربخش تدریس معلمان صورت گرفت. این پژوهش بصورت کیفی و به روش پدیدار شناسی انجام گرفت. نمونه گیری آن به شکل هدفمند بر پایه ۲۰ نفر صورت گرفت. اما با مشاهده تشابه نظرات در روند انجام این پژوهش و اشباح شدن از حیث مضمون های مطرح شده، نمونه به ۱۱ نفر تقلیل پیدا کرد. شرکت کنندگان در این پژوهش از بین معلمان مدارس مقطع اول متوسطه ناحیه یک بهارستان تهران که دارای تجربه تدریس بین ۵ تا ۲۵ سال داشتند و از تحصیلات بالایی علمی برخوردار بودند انتخاب شد. جمع آوری داده ها از طریق مصاحبه، با شرکت کنندگان صورت گرفت. ابزار جمع آوری داده ها انجام مصاحبه ساختاریافته بود. تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس روش هفت مرحله ای کولایزی* انجام شد. پس از انجام مصاحبه یافته ها در ۶ مضمون اصلی : آگاهی معلمان از دانش و مهارت ها، افزایش دانش معلم، مدیریت کلاس درس، روشهای تدریس معلم، اشتراک دانش معلمان، اثربخشی تدریس معلمان، استخراج و مورد تحلیل قرار گرفت. سرانجام به نتایج اثر بخشی در زمینه روشهای جدید در تدریس، راه های افزایش دانش و به اشتراک گذاشتن دانش معلمان منجر شد. انتظار داریم کسانی که به نحوی مخاطب این پژوهش هستند، به خصوص معلمان عزیز از نتایج این پژوهش در تدریس و پیشبرد اهداف خود بهره کافی ببرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.