گردشگری فرصتی برای توانمند سازی زنان با تاکید بر بازارچه های غذای خانگی (مطالعه موردی استان گلستان)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گردشگری فرصتی برای توانمند سازی زنان با تاکید بر بازارچه های غذای خانگی (مطالعه موردی استان گلستان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گردشگری فرصتی برای توانمند سازی زنان با تاکید بر بازارچه های غذای خانگی (مطالعه موردی استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گردشگری فرصتی برای توانمند سازی زنان با تاکید بر بازارچه های غذای خانگی (مطالعه موردی استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گردشگری فرصتی برای توانمند سازی زنان با تاکید بر بازارچه های غذای خانگی (مطالعه موردی استان گلستان) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

گردشگری به عنوان صنعتی که پتانسیل های زیادی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارد می تواند به توسعه کسب و کارهای کوچک در این زمینه کمک کند، .شرط بقاء در دنیای پرشتاب کنونی استفاده از همه منابع موجود و توان افزایی همه ظرفیت های در اختیار است. در این بین شناخت توانمندی های زنان و هدایت استعدادهای خلاق آنان می تواند در بهره برداری از ظرفیت های این قشر بزرگ موثر واقع شود، تحقیقات زیادی نشان داده است زنان در مقایسه با مردان در فرآیند معاملات مخاطره آمیز، باسختی های بیشتری روبه رو می شوند. توسعه گردشگری با توجه به شرایط اقتصادی واجتماعی و پتانسیل های هر منطقه می تواند زمینه ساز اشتغال و کارآفرینی بوده و بسترهای رشد و پیشرفت را برای آن منطقه فراهم سازد. بازارهای استان گلستان به صورت دایمی، فصلی و هفتگی برگزار می-گردد این بازارها در روزهای هفته از شنبه تا جمعه به تعدا شهرها و بخش ها و حتی دهستان ها برگزار می شود بازارهای محلی تنها مکانی است که زنان می توانند بدون دریافت اخطار از دیگر اعضای جامعه حضور یابند. بطوریکه نیمی از بازدید کنندگان زنان هستند که موجب برپایی نوعی فستیوال زنان است. هدف از این پژوهش ارزیابی جایگاه بازارهای محلی در راستای توسعه گردشگری و بهبود وضعیت اقتصادی زنان بوده ، همچنین در پی پاسخگویی به این سوال است که آیا این بازارها قابلیت جذب گردشگر در سطح ملی را دارا بوده و جامعه محلی پذیرای این گونه توسعه خواهد بود روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی تحلیلی است که مولفه های مورد نظر با استفاده از تکنیک سوات بررسی و مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است. جامعه آماری مورد مطالعه ۲۰ نفر از متخصصین در زمینه کارآفرینی در بازارچه های غذای خانگی هستند که تحلیل های انجام گرفته در نهایت به استراتژی تهاجمی در زمینه توسعه بازارچه های غذای خانگی انجامید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.