بررسی اثرروش روانکاری کمینه بر پلیسه خروجی و زبری سطح در سوراخ کاری آلیاژ آلومینیوم۶۰۶۱- T6


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
23 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرروش روانکاری کمینه بر پلیسه خروجی و زبری سطح در سوراخ کاری آلیاژ آلومینیوم۶۰۶۱- T6 دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرروش روانکاری کمینه بر پلیسه خروجی و زبری سطح در سوراخ کاری آلیاژ آلومینیوم۶۰۶۱- T6  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرروش روانکاری کمینه بر پلیسه خروجی و زبری سطح در سوراخ کاری آلیاژ آلومینیوم۶۰۶۱- T6،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرروش روانکاری کمینه بر پلیسه خروجی و زبری سطح در سوراخ کاری آلیاژ آلومینیوم۶۰۶۱- T6 :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

سوراخ کاری یکی از فرآیندهای مهم ماشین کاری است که در صنایع، مواد، ابعاد و دقت های گوناگون استفاده می شود. از جمله شاخصه های مهم تعیین کیفیت سطح سوراخ کاری شده، زبری سطح و پلیسه می باشند که توسط عوامل گوناگونی تحت تاثیر قرار می گیرند. تشکیل پلیسه پدیده ای است که به عنوان مشکلی رایج در صنایع مختلفی همچون هوافضا و خودروسازی معرفی میشود. مکانیزم شکل گیری پلیسه و همچنین اندازه پلیسه (طول و ضخامت) و زبری سطح به عنوان شاخصه های مهم تعیین کیفیت قطعه، متاثر از شرایط برشی و نوع قطعه کار، متغیر می باشند . استفاده از سیال روانکار در فرآیند سوراخ کاری از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در بهبود کیفیت قطعه کار میباشد که علیرغم فواید زیاد، دارای معایبی همچون افزایش هزینه ماشین کاری و آسیب های زیست محیطی می باشند. بنابراین روش های نوینی از جمله استفاده کمینه از سیال روانکار در فرآیندهای ماشینکاری به عنوان روش جایگزین ماشینکاری روغنی مورد توجه قرار گرفته است. از این رو، هدف از این پژوهش، بررسی اثرات روش روانکاری کمینه بر شکل و طول پلیسه و همینطور میانگین زبری سطح در سوراخ کاری آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱- T6 و مقایسه آن با روش سوراخ کاری خشک است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که افزایش سرعت و نرخ پیشروی در حالت های خشک و روانکاری کمینه باعث کاهش طول پلیسه میشود، ولی در سرعت های برشی کم، تاثیر روش روانکاری کمینه در کاهش طول پلیسه مشهود است. بر اساس نتایج آزمایشگاهی، میانگین زبری سطح کمتری در حالت سوراخ کاری خشک به دست آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.