مقایسه تاثیر روش های تدریس مبتنی بر ICT و رویکرد ساختنگرایی و روش تکلیف محور در حل مسایل کلامی ریاضی دانش آموزان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر روش های تدریس مبتنی بر ICT و رویکرد ساختنگرایی و روش تکلیف محور در حل مسایل کلامی ریاضی دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر روش های تدریس مبتنی بر ICT و رویکرد ساختنگرایی و روش تکلیف محور در حل مسایل کلامی ریاضی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر روش های تدریس مبتنی بر ICT و رویکرد ساختنگرایی و روش تکلیف محور در حل مسایل کلامی ریاضی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر روش های تدریس مبتنی بر ICT و رویکرد ساختنگرایی و روش تکلیف محور در حل مسایل کلامی ریاضی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر شناسایی و مقایسه تاثیر استفاده از دو روش تکلیف محور و روش مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد ساختن گرایی در مقابل روش سنتی، بر حل مسایل کلامی ریاضی دوره اول متوسطه مدارس دخترانه شهرستان اصفهان است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهرستان اصفهان به تعداد ۷۵۰۰ نفر بود. به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای از میان مدارس ابتدایی دولتی دخترانه شهرستان اصفهان، تعداد ۶ مدرسه ابتدایی به طور تصادفیانتخاب شد و سپس به کلیه دانش آموزان دوره اول متوسطه مدارس مذکور ۱۸۰ نفر یک آزمون شامل ۱۰ مساله کلامی ریاضی داده شد. روش پژوهش از نوع شبه تجربی با پیش آزمون و دو پس آزمون با گروه کنترل بود . در گروه های آزمایش تدریس درس ریاضی در یک کلاس به روش تکلیف محور و در کلاس دیگر به روش مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد ساختن گرایی در طی دو ماه سال تحصیلی ارایه شد و بطور همزمان گروه کنترل با روش تدریس متداول (سنتی) آموزش دیدند. برای ارزیابی فرضیه اصلیاز آنوای یک عاملی و برای ارزیابی فرضیه های فرعی از t مستقل استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد که مطابق آزمون میانگین ها، حل مسایل کلامی ریاضی در روش تکلیف محور در بهترین وضعیت و در روش فناوری اطلاعات و ارتباطات در گروه بینابینی و در روش سنتی در ضعیف ترین وضعیت قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.