ساختار علی هوش رقابتی و عملکرد عملیاتی شرکت با تاکید بر گسترش دانش در توسعه محصول جدید و عملکرد نیروی فروش (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی کرمانشاه)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ساختار علی هوش رقابتی و عملکرد عملیاتی شرکت با تاکید بر گسترش دانش در توسعه محصول جدید و عملکرد نیروی فروش (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی کرمانشاه) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ساختار علی هوش رقابتی و عملکرد عملیاتی شرکت با تاکید بر گسترش دانش در توسعه محصول جدید و عملکرد نیروی فروش (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساختار علی هوش رقابتی و عملکرد عملیاتی شرکت با تاکید بر گسترش دانش در توسعه محصول جدید و عملکرد نیروی فروش (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ساختار علی هوش رقابتی و عملکرد عملیاتی شرکت با تاکید بر گسترش دانش در توسعه محصول جدید و عملکرد نیروی فروش (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۳۶

چکیده مقاله:

در این پژوهش به ارتباط بین هوش رقابتی و عملکرد عملیاتی شرکت با تاکید بر گسترش دانش در توسعه محصول جدید وعملکرد نیروی فروش پرداخته شده است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف جزء تحقیقات کاربردی است. از لحاظ بررسی ارتباطبین متغیرها از آزمون همبستگی استفاده می شود و بر اساس زمان جمع آوری داده ها از نوع پژوهش های مقطعی است. سوالاتپرسشنامه بر اساس طیف پنج درجه لیکرت طرح ریزی می گردد. در این پژوهش در بخش آمار توصیفی به منظور توصیفیافته ها، از جداول و نمودارهای فراوانی استفاده خواهد شد. همچنین در بخش آمار استنباطی مورد استفاده در این تحقیقتحلیل داه ها به صورت تاییدی و با استفاده از نرم افزار SPSS با ورژن ۲۲ انجام می پذیرد. به منظور آزمون مجموعه روابطعلت و معلولی متغیرها و همچنین مولفه های مورد بررسی با استفاده از تحلیل عامل تاییدی و نرم افزار AMOS ، معادلاتساختاری، معادل سازی می گردد. همچنین از توزیع نرمال چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد: دانش فروشنده محصولبر اتوماسیون نیروی فروش تاثیر دارد. دانش فروشنده محصول بر رفتار هوش رقابتی تاثیر ندارد. کنترل فناوری اطلاعات بررفتار هوش رقابتی تاثیر ندارد. اتوماسیون نیروی فروش بر رفتار هوش رقابتی تاثیر دارد کنترل فناوری اطلاعات بر عملکردبخش فروش تاثیر دارد. رفتار هوش رقابتی بر عملکرد بخش فروش تاثیر ندارد. اثر فناوری اطلاعات روی عملکرد در شرایطعدم حضور متغیر واسطه معنادار شده است (با وزن ۰.۹۸۹ و P-value<0.001). اگر این اثر را با وجود متغیر واسطه بررسیکنیم، می توان فهمید که این اثر غیر مستقیم فناوری اطلاعات بر روی عملکرد از طریق رفتار هوش رقابتی، معنادار نشده است. بدلیل اینکه اثر غیر مستقیم فناوری اطلاعات روی عملکرد با P-value=0.458 معنادار نشده است (با وزن ۰.۰۴۵)همچنین با وجود متغیر واسطه، اثر مستقیم فناوری اطلاعات روی عملکرد نیز معنادار نشده است (با P-value=0.058 ووزن ۰.۰۵۸). در این حالت، متغیر واسطه ای نداریم و تنها فقط رابطه بین متغیر کنترل فناوری اطلاعات و عملکرد بخشفروش معنادار است. به همین طریق می توان گفت که در رابطه دانش فروشنده محصول و رفتار هوش رقابتی، متغیر واسطهای وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.