بررسی عوامل ایجاد حداکثر پهن شوندگی در نورد با ضخامت متغیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل ایجاد حداکثر پهن شوندگی در نورد با ضخامت متغیر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل ایجاد حداکثر پهن شوندگی در نورد با ضخامت متغیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل ایجاد حداکثر پهن شوندگی در نورد با ضخامت متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل ایجاد حداکثر پهن شوندگی در نورد با ضخامت متغیر :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
روشهای مختلفی برای ساخت فنرهای تخت پارابولیک (ضخامت متغیر) وجود دارد، یکی از معایب این روشها پهنشوندگی متغیر در طول قطعه کار و لزوم حذف پهن شدگی در تجهیز مجزا می باشد. برای رفع این عیب، ملکیان تجهیزنورد با ضخامت متغیر پیشنهاد شده که همزمان با نورد، پهن شوندگی ایجاد شده در مرحله قبلی نورد توسط غلتک هایهرزگرد حذف می شود. ماکزیمم پهن شوندگی ایجاد شده که میتوان توسط تجهیز از بین برد را محاسبه کردند. در اینمقاله ابتدا نورد با ضخامت متغیر را با نورد ساده جایگزین شده و سپس با استفاده از تیوری های زیبل، سدل و سیلیکو،پارامترهای موثر در ایجاد ماکزیمم پهن شوندگی در نورد تخت از قبیل کاهش ضخامت و شعاع غلتک کاری بررسی شد.نتایج بهدست آمده از تیوری ها به خوبی نشان می دهند که ماکزیمم پهن شوندگی در این تجهیز ایجاد نمی شود و تجهیز درشرایط بحرانی قرار نمی گیرد. سپس با استفاده از نرم افزار آباکوس چند مقدار شعاع غلتک کاری و کاهش ضخامت شبیهسازی شد و با نتایج تیوری مقایسه شد. در نهایت برای بررسی صحت پهناهای بهدست آمده، سه مقدار کاهش ضخامت۰/۵، ۱/۵ و ۴ شبیه سازی شد و با نتایج به دست آمده از تیوری زیبل، سدل، سیلیکو و تجربی ملکیان مقایسه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.