افزایش بهره وری و رضایت مشتریان در یک شرکت صنعتی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 افزایش بهره وری و رضایت مشتریان در یک شرکت صنعتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد افزایش بهره وری و رضایت مشتریان در یک شرکت صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش بهره وری و رضایت مشتریان در یک شرکت صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن افزایش بهره وری و رضایت مشتریان در یک شرکت صنعتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه افزایش بهره وری و رضایت مشتریان به یکی از معیارهای ارزیابی کیفیت سازمان های امروزی تبدیل شده است. یکی از راه های تحقق این موضوع افزایش کیفیت بخش تعمیرات نگهداری به منظور افزایش بهره وری سازمانی، در راستای رسیدگی به مشکلات متقاضیان در کوتاه ترین زمان ممکن است. هدف از این پژوهش شناسایی، بررسی و ساختاردهی به دانش ضمنی متخصصین واحد تعمیرات، نگهداری یک شرکت صنعتی به منظور افزایش بهره وری سازمان و نهایتا رضایت مندی مشتریان و بهبود عملکرد واحد مربوطه است. برای رسیدن به این هدف، ارایه راه حل های بهینه برای حل مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن و ساختاردهی تجارب افراد متخصص در بخش تعمیرات و نگهداری سازمان مد نظر است. روش مطالعه این تحقیق به صورت اقدام پژوهی و میدانی و با استفاده از ساختاره ی به نتایج مصاحبه های متعدد انجام شده است. ابتدا مشکلات واحد مورد مطالعه شناسایی و طبقه بندی شده، و سپس راه حل های معینی برای مشکلات شناسایی شده، پیشنهاد شده اند. نتایج این تحقیق، شامل طبقه بندی مشکلات اصلی و مشکلات فرعی، طبقه بندی مشکلات فنی، برقراری ارتباط بین مشکلات، شناسایی و تعیین نشانه های خرابی، ارایه راه حل های پیشنهادی برای رفع مشکلات فنی می باشد. برای شرکت مذکور، این امکان فراهم شده است که ضمن ارایه بهترین راهکارها برای حل مشکلات فنی، که مبتنی بر تجارب و تخصص افراد است، آن راه حل ها به صورت استاندارد و روشنی ساختاردهی شود. همچنین، ارایه راه حل های استاندارد شده در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری باعث افزایش رضایت مشتریان و افزایش بهره وری شرکت گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.