مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف کلی پژوهش حاضر مقایسه متغیرهای شناختی انگیزشی دانش آموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره اول متوسطه میباشد، که شامل متغیرهایی از قبیل اهداف پیشرفت، باورهای هوشی، ارزش تکلیف و تلاش مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دوره اول متوسطه نواحی سه گانه آموزش و پرورش شهر کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ که تعداد آن ها ( ۷۰۲۷۶ = N ( نفر می باشد. نمونه آ ماری بر اساس فرمول کوکران و بر حسب جنس، و گروه (ورز شکار ۱۹۰نفر و غیر ورز شکار ۱۹۰نفر) که از طریق نمونهگیری ت صادفی طبقه ای ن سبتی انتخاب شده اند (۳۸۰ =n (نفر میبا شد، ابزارسنجش این پژوهش۳ پرسشنامه استاندارد الف – اهداف پیشرفت، میدلتن و میگلی (۱۹۹۷ (ب- باورهای هوشی و تلاش از پرسشنامه استاندارد دوپی رات و مارین ( ۲۰۰۵ج- ارزش تکلیف از پرسشنامه استاندارد پنتریچ و همکاران ( ۱۹۹۱ (استفاده گردید. و ضریب پایایی کلی پر س شنامه ۸/۰= میبا شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از ب سته نرم افزار SPSS ن سخه ۱۵ ،و بهرهگیری از آمار توصیفی، مثل درصد فراوانی، میانگین، جدول توزیع فراوانی، نمودار و آمار استنباطی T مقایسه میانگینهای دو گروه مستقل استفاده شد. و نتایج حا صل ن شان داد که: دانش آموزان ورز شکار و غیرورز شکار در اهداف پی شرفت، باورهای هو شی، ارزش تکلیف و تلاش با یکدیگر تفاوت معنیداری دارند و اهداف پیشرفت،باورهای هوشی،ارزش تکلیف وتلاش دانش آموزان ورزشکار بیشتر از دانش آموزان غیرورز شکار ا ست. دانش آموزان ورز شکار دختر و پ سر در اهداف پی شرفت، باورهای هو شی، ارزش تکلیف و تلاش با یکدیگر تفاوت معنیداری ندارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.