بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن و مرد شرکت ایرانخودرو


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن و مرد شرکت ایرانخودرو دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن و مرد شرکت ایرانخودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن و مرد شرکت ایرانخودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن و مرد شرکت ایرانخودرو :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

فرهنگ سازمانی، نوعی برنامه ریزی اندیشه جمعی است که در سالیان اخیر به عنوان یک تفکر غالب در عرصه سازمانهای مطرح بوده است. این اندیشه جمعی، متمایز کننده اعضا از یک گونه به گونه دیگر است. هر کس به نوعی با جمع و گروههای انسانی کارکرده باشد، از وجود این پدیده مهم سازمانی آگاه است. این پژوهش به منظور بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن ومرد شرکت ایرانخودرو انجام شده است .روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی است، جامعه آماری کلیه کارکنان اداری شرکت ایرانخودرو به تعداد ۴۸۴۵ و نفر دارای تحصیلات از زیردیپلم و دیپلم تا فوق لیسانس و بالاتر در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی ساده۳۰۰نفر انتخاب گردیده است،ابزارپژوهش شامل دو پرسشنامه فرهنگ سازمانی بر مبنای ویژگیهای هفت گانه رابینز و پرسشنامه فناور ی اطلاعات و ارتباطات بر مبنای مهارتهای هفتگانه ICDL بوده است.اعتبار پرسشنامه با استفاده ازضریب آلفای کرونباخ برای فرهنگ سازمانی ۰.۸۷۸واعتبار پرسشنامه برای فناوری اطلاعات وارتباطات ۰.۹۵۳تعیین گردیده است .برای تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه و بررسی سوالها علاوه بر آمار توصیفی، آزمون ضریب همبستگی پیرسون مورد استفاده قرار گرفت.اهم نتیجه از نتایج حاصل از پژوهش به شرح زیر است : به طور کلی از نتایج این گونه استنباط می گردد که در شرکت ایرانخودرو، ارتباطی موثر بین فرهنگ سازمانی و میزان بکارگیری فناور ی ارتباطات و اطلاعات وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.