تشخیص و جداسازی عیب در سیستم کنترل راحتی سرنشین خودرو با استفاده از روش فیلتر کالمن و مشاهده گر عمومی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تشخیص و جداسازی عیب در سیستم کنترل راحتی سرنشین خودرو با استفاده از روش فیلتر کالمن و مشاهده گر عمومی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تشخیص و جداسازی عیب در سیستم کنترل راحتی سرنشین خودرو با استفاده از روش فیلتر کالمن و مشاهده گر عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تشخیص و جداسازی عیب در سیستم کنترل راحتی سرنشین خودرو با استفاده از روش فیلتر کالمن و مشاهده گر عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تشخیص و جداسازی عیب در سیستم کنترل راحتی سرنشین خودرو با استفاده از روش فیلتر کالمن و مشاهده گر عمومی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله، سیستم تشخیص و جداسازی عیب بر خودرو که مجهز به کنترل کننده راحتی سرنشین می باشد،مورد بررسی قرار گرفته است. این خودرو به سیستم پیشرفته کمک راننده مجهز است که داده های مورد نیازسنسورها را فراهم می کند. از آنجاییکه این سنسورها بسیار حساس به عیوب هستند، تشخیص عیب در سیستم -های کنترل فعال ایمنی خودرو بسیار حایز اهمیت می باشد. اگر یک عیبی در سنسیور های خودرو وجود داشتهباشد مقدار خروجی کنترلر و مقداری که می بایست داشته باشد، متفاوت می شود. بنابراین، کنترل کننده نمی تواندمقدار ایده آل خود را دنبال کند. سیستم تشخیص عیب شامل سه قسمت است: قسمت شناسایی عیب، قسمتتصمیم گیری و قسمت مدیریت عیب. قسمت تشخیص عیب از روش طرح مشاهده گر عمومی استفاده می کند. دراین روش، بانکی از فیلترهای کالمن آنسنتد که ورودی، خروجی اندازه گیری شده همه سنسورها به غیر از یکیاست، استفاده می شود. باقیمانده ایجاد شده از اختلاف مقادیر تخمینی فیلتر کالمن و مقادیر اندازه گیری شدهسنسورها، به همه حالات همراه با سنسور معیوب جز حالت بدون سنسور معیوب، حساس می باشد. با مقایسهباقیمانده هر مشاهده گر با دیگر مشاهده گرها، تشخیص یک عیب و همچنین تشخیص سنسور معیوب امکان پذیرمی شود. از داده های بخش جداسازی در بخش مدیریت عیب استفاده می شود. در کنترل فعال پایداری خودرو،یک کنترلر لغزشی جهت بهبود راحتی سرنشینان با استفاده از عملگر فعال طرح ریزی شده است. به منظورارزیابی سیستم تشخیص عیب طراحی شده، یک مدل فرمان پذیری خودرو کامل با هفت درجه آزادی به کارگرفته شده است. شبیه سازی های عددی مانور ورودی جاده سینوس، نشانگر کارایی بالای سیستم تشخیص عیبطراحی شده در بهبود راحتی سرنشینان خودرو می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.