بررسی تطابق ارزش و هزینه درک شده با ارزش مورد انتظار در خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان امام رضا(ع))


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطابق ارزش و هزینه درک شده با ارزش مورد انتظار در خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان امام رضا(ع)) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطابق ارزش و هزینه درک شده با ارزش مورد انتظار در خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان امام رضا(ع))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطابق ارزش و هزینه درک شده با ارزش مورد انتظار در خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان امام رضا(ع))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطابق ارزش و هزینه درک شده با ارزش مورد انتظار در خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی : بیمارستان امام رضا(ع)) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اهمیت ارزش ادراک شده در آثار متعددی در طول سال های اخیر، مورد توجه قرار گرفته و برای مفهوم سازی آن معانی مختلفی بیان شده است. ارایه بهترین ارزش ممکن به مشتریان، بی شک امری مهم برای سازمان های خدماتی می باشد و حوزه هایی که، توانایی فراهم آوری محصولات خدماتی ارزشمند از نظر مشتریان را دارا می باشند، به مزیت رقابتی مهمی دست خواهند یافت. بنابراین، این پژوهش با هدف بررسی تاثیر دو عامل ارزش کل درک شده و هزینه کلی درک شده مراجعین خدمات بیمارستانی انجام می گیرد. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می باشد. جامعه پژوهش حاضر، مراجعین به بیمارستان امام رضا (ع) در بازه زمانی پاییز و زمستان ۹۵ در شهر مشهد می باشد که ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع آوری داده ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش تی استیودنت استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، عوامل ارزش کل درک شده (و ابعاد آن) و هزینه کلی درک شده بر ارزش و هزینه های مورد انتظار تطابق دارد. همچنین، با انجام آزمون فریدمن مشخص گردید که، ارزش حاصل از متغیر کیفیت خدمات، مهترین عامل است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.