مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر :
مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی) از صفحه ۳۹ تا ۴۷ منتشر شده است.
نام: تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر
این مقاله دارای ۹ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله درخودمانده
مقاله عقب مانده ذهنی
مقاله تعاملهای اجتماعی
مقاله رفتارهای قالبی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
هدف این پژوهش بررسی تشخیص افتراقی الگوهای رفتار تکراری قالبی و اجتماعی در کودکان با نیازهای ویژه بود. با استفاده از مصاحبه تجدید نظر شده تشخیصی درخود ماندگی (لرد و دیگران، ۱۹۹۴) در دو گروه درخود مانده (۵ دختر و ۱۱ پسر) و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر (۵ دختر و ۱۱ پسر) در دامنه سنی ۶-۸ سال از مدارس استثنایی انتخاب شدند. نتایج تحلیل واریانس چند متغیری نشان دادند که میانگین نمره تخریب کیفی تعامل اجتماعی، ارتباطی و الگوهای رفتار تکراری قالبی در کودکان درخود مانده به گونه معناداری بیشتر از کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر است. استلزامها بر اساس تشخیص های افتراقی کودکان استثنایی بحث شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.