مقاله رتبه بندی مکمل های IT در فرآیند های توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی مکمل های IT در فرآیند های توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی مکمل های IT در فرآیند های توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی مکمل های IT در فرآیند های توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی مکمل های IT در فرآیند های توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند :

مقاله رتبه بندی مکمل های IT در فرآیند های توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در فروردین ۱۳۸۹ در نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران) از صفحه ۷۵ تا ۸۸ منتشر شده است.
نام: رتبه بندی مکمل های IT در فرآیند های توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند
این مقاله دارای ۱۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات
مقاله پروژه توسعه محصول جدید
مقاله تضاد بهره وری
مقاله شبکه عصبی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تضاد بهره وری ICT به مفهوم مغایرت نتایج به دست آمده در تحقیقات تاثیر IT بر عملکرد سازمان ها است) و مفهوم سرمایه گذاری های مکمل (با انجام این گونه سرمایه گذاری ها می توان از تاثیر IT بر عملکرد سازمان اطمینان حاصل کرد) آن در کنار کاربرد روزافزون ICT در پروژه های توسعه محصول جدید، سازمان ها را با یک سوال جدی مواجه کرده است: “در یک پروژه NPD، اولویت های سرمایه گذاری بر مکمل های ICT برای حداکثر کردن سطح عملکرد پروژه کدام است؟ برای یافتن پاسخ این پرسش، موردکاوی گسترده ای توسط تحقیق حاضر در واحدهای تحقیقات استراتژیک و طراحی و توسعه محصول جدید ایران خودرو انجام شده است و با استفاده از شبکه های عصبی مدل مفهومی تحقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج برای یک پروژه خاص نشان می دهد که منابع توسعه ای (ارزیابی های اولیه و تفصیلی بازار محصول و همچنین ارزیابی های مالی) و منابع انسانی بیشترین نقش را در افزایش عملکرد پروژه در سه حوزه مالی، مدیریتی و کلی خواهند داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.