تاثیر تمرین متغیربر اکتساب ویادداریمهارت شوت فوتسال درکودکان اتیسم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تمرین متغیربر اکتساب ویادداریمهارت شوت فوتسال درکودکان اتیسم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تمرین متغیربر اکتساب ویادداریمهارت شوت فوتسال درکودکان اتیسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تمرین متغیربر اکتساب ویادداریمهارت شوت فوتسال درکودکان اتیسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تمرین متغیربر اکتساب ویادداریمهارت شوت فوتسال درکودکان اتیسم :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف ازپژوهش حاضر، تاثیر دو شیوه تمرین بر اجرا و یادگیری یک مهارت ادراکی حرکتی در کودکان ابتدایی با اختلال اتیسم می باشد.بدین منظور تعداد ۲۰ کودک پسربا دامنه سنی ۷تا ۱۱ سال به صورت تصادفی به دوگروه ثابت ومتغیر تقسیم شدند.برنامه تمرین درمرحله اجراشامل ضربه پنالتی فوتسال که به مدت ۶هفته و ۳روز درهفته اجرا شد.سپس پس آزمون گرفته شد ونتایج آن ثبت گردید.درنهایت بعد از ده روز بی تمرینی آزمون یادداری درشرایط یکسان با پیش آزمون بعمل آمد.نتایج با استفاده از آزمون آماری آنالیزتی زوجی ،آنالیز واریانس درون موردی تک موردی وآزمون تی مستقل تجزیه وتحلیل شد.یافته های پژوهش حاکی از آن است که تمرین مهارت پنالتی فوتسال در ۱۸ جلسه منجربه بهبودعملکرددرهردوگروه (ثابت ومتغیر)شد.بااین تفسیرکه گروه ثابت عملکرد بهتری نسبت به گروه متغیرداشتند P<0/05 در آزمون یادداری،تمرین به هردوشیوه منجر به یادگیری مهارت پنالتی فوتسال شد.همچنین، برمبنای یافته هاتفاوت معنی داری در یادگیری مهارت درگروه متغیرنسبت به ثابت مشاهده شد P<0/05 بنابراین تمرین به شیوه های متنوع دریادگیری مهارت های ادراکی حرکتی درکودکان مبتلا به اتیسم تاثیر موثرتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.