تاثیر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی داخلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی داخلی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی داخلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی داخلی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف تحقیق تعیین تاثیر آمیخته های بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی بود. روش پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق ۲۱۰ نفر از ورزشکاران نخبه شهر اهواز بودند. پرسشنامه محقق ساخته بود. روایی آن توسط تعدادی از اساتید صاحب نظر در این حوزه مورد سنجش قرار گرفت و پایایی آن به مقدار ۰/۸۹ محاسبه گردید. برای تحلیل استنباطی دادهها از مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارAMOS بهره گرفته شد. نتایج نشان داد که عوامل آمیخته (محصول، قیمت، توزیع و ترویج) بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی تاثیر گذار هستند و بیشترین تاثیرگذاری در عامل قیمت محاسبه شد. پیشنهاد می شود با تقویت چهار عامل آمیخته بازاریابی در برندهای ورزشی، سهم مناسبی از بازار را برای آنان ایجاد نمود و به ایجاد وفاداری در مشتریان ورزشی داخلی پرداخت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.