بررسی موانع حمایت مالی از ورزشدر شرکت های شهرک صنعتی فرامانکرمانشاه


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع حمایت مالی از ورزشدر شرکت های شهرک صنعتی فرامانکرمانشاه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع حمایت مالی از ورزشدر شرکت های شهرک صنعتی فرامانکرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع حمایت مالی از ورزشدر شرکت های شهرک صنعتی فرامانکرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع حمایت مالی از ورزشدر شرکت های شهرک صنعتی فرامانکرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با وجود تاکید دولت مبنی بر خصوصی سازی و درآمدزایی طبق اصل ۴۴ قانون اساسی و برنامه چهارم توسعه و اهمیت حمایت مالی به عنوان یکی از درآمد های غیرمستقیم سازمان های ورزشی،صنعت ورزش کشورمان هنوز نتوانسته است از حمایت های مالی بهره کافی را ببرد به همین دلیل پژوهش حاضر به دنبال بررسی موانع حمایت مالی از ورزش ایران است.پژوهش حاضر از نوع مطالعات کاربردی و توصیفی-تحلیلی است که در آن از پرسشنامه محقق ساخته ای استفاده شده که شامل کلیه موانع حمایت مالی در چهار گروه موانع مدیریتی – حقوقی ، اقتصادی ، رسانه ای – تبلیغاتی و فرهنگی – اجتماعی است و بر اساس مقیاس پنج ارزشی لیکرت امتیاز بندی شده است. روایی صوری پرسشنامه (با استفاده از نظر متخصصان) و روایی سازه (به وسیله تحلیل عاملی اکتشافی تاییدی) و پایایی (با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۸۳) مورد تایید قرار گرفت.جامعه آماری شامل مدیران شرکت های شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه به تعداد ۱۰۴ نفر بود که با توجه به محدود بودن جامعه آماری همه آنها مورد بررسی قرار گرفت.برای اولویت بندی عوامل از تحلیل عامل اکتشافی،روش تحلیل مولفه اصلی و آزمون فریدمن استفاده شد.نتایج تحقیق نشان می دهد که از میان چهار گروه موانع حمایت مالی از ورزش،عامل رسانه ای – تبلیغاتی ۷۱/۲۲ درصد واریانس از موانع حمایت مالی از ورزش را تبیین می نماید و موانع حمایت مالی از ورزش به ترتیب اولویت عبارنتد از موانع رسانه ای-تبلیغاتی با بار عاملی ۰/۹۱۵ مدیریتی قانونی با بار عاملی ۰/۸۵۳ اقتصضادی با بار عاملی ۰/۸۴۵ و اجتماعی فرهنگی با بار عاملی ۰/۷۵۵ موانع بررسی شده را می توان به دو دسته عوامل محیطی خارجی و عوامل محیطی داخلی تقسیم کرد. در این پژوهش عوامل محیطی خارجی،موانع اقتصادی و رسانه ای-تبلیغاتی است که خارج از محیط صنعت ورزش قرار دارند،بنابراین برطرف کردن چنین موانعی به بازتعریف و تغییراتی در برنامه ریزی های راهبردی و عملیاتی و انجام اصلاحات اقتصادی،مالی،حقوقی و قانونی درنهادهای کشور نیاز دارد و عوامل محیطی داخلی که مربوط به خود محیط ورزش است و در این تحقیق شامل موانع اجتماعی-فرهنگی و مدیریتی-حقوقی است که برطرف کردن آن نیازمند مدیریت موثر بازاریابی ورزشی،شناسایی راهکارهای ارتقای نشان باشگاه ها و لیگ حرفه ای و مدیریت و برنامه ریزی زمانی مناسب مسابقات است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.