بررسی تاثیر رسانه های ورزشی بر توسعه فوتبال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رسانه های ورزشی بر توسعه فوتبال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رسانه های ورزشی بر توسعه فوتبال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رسانه های ورزشی بر توسعه فوتبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رسانه های ورزشی بر توسعه فوتبال :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

توسعه ورزش، از موضوعات مهم در توسعه ملی است و تلویزیون نقش مهمی در این زمینه دارد. هدف این پژوهش، بررسی تاثیر رسانه های ورزشی بر توسعه فوتبال با ارایه راهکار بود. نمونه آماری این تحقیق شامل کارشناسان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و تعدادی از مربیان فوتبال تیم های لیگ برتر شهرستان اهواز بود. جامعه آماری قریب به ۱۰۰ نفر بودند. نمونه تعیین شده با پرسشنامه استاندارد، که از دو قسمت تشکیل شده بود. قسمت اول پرسشنامه شامل هفت سوال مربوط به متغییرهای جمعیت شناختی و قسمت دوم پرسشنامه شامل ۳۸ سوال که مربوط به تاثیر رسانه های ورزشی بر توسعه فوتبال در پنج عامل حرفه ای کردن، فرهنگی و آموزشی، نظارت بر لیگ برتر، سرگرمی و افزایش آگاهی بینندگان در دو موقعیت وضع موجود و مطلوب پاسخ دادند. روش تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی بود و داده ها آن از طریق میدانی جمع آوری شدند. نتایج این تحقیق نشان داد بین وضع موجود رسانه های ورزشی ( رادیو، تلویزیون و مطبوعات) با وضع مطلوب در هر پنج عامل توسعه فوتبال اختلاف معناداری وجود داشت. از دیدگاه آزمودنی ها، اولویت های تعیین شده در هر دو وضعیتموجود و مطلوب به ترتیب عبارت بودن از حرفه ای کردن، فرهنگی و آموزشی، نظارت بر لیگ برتر، سرگرمی مخاطبان و افزایش آگاهی بینندگان. در هر پنج عامل و در هر دو وضعیت موجود و مطلوب، تلویزیون بعنوان مهم ترین رسانه ورزشی در توسعه فوتبال شناخته شد. با توجه به یافته های پژوهش، بین وضعیت موجود و مطلوب رسانه های ورزشی تفاوت معنادار وجود دارد. و این امر نشان دهنده آن است که رسانه ها به وظیفه خود در قبال توسعه ورزش فوتبال بخوبی عمل نکرده اند. لذا برای هر چه بهتر این امر به مسیولین رسانه های ورزشی وصیه می شود به اولویت های مهم ذکر شده در بخشیافته های پژوهشتوجه بیشتری بنمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.