بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین در بین بانک های دولتی ایران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین در بین بانک های دولتی ایران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین در بین بانک های دولتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین در بین بانک های دولتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین در بین بانک های دولتی ایران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف اولیه این پژوهش بررسی پذیرش بانکداری آنلاین از سوی مشتریان بانک های دولتی ایران است که از متغیرهای استخراج شده از مقالات استفاده شده است. تلاش محققین بر آن است که با استفاده از استدلال های مرتبط به چارچوب نظری و تحلیلی، نگرش های مشتریان در مورد پذیرش بانکداری آنلاین را بررسی کنند. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه گردآوری شده و برای آزمون فرضیات از آزمون خی دو و آزمون رگرسیون چندگانه استفاده شده است.در این تحقیق با بررسی تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی از قبیل سن، سطح درآمد و سطح تحصیلات و متغیرهای دیگری چون میزان اطلاعات در مورد بانکداری آنلاین، اتصال به اینترنت، مزایای درک شده از استفاده از بانکداری آنلاین، امنیت و حریم خصوصی، راحتی درک شده از استفاده از بانکداری آنلاین و لذت درک شده از بانکداری آنلاین بر پذیرش بانکداری اینترنتی، نشان داده شده است که اولا تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی سن و سطح درآمد و دو متغیر لذت لذت درک شده و اتصال به اینترنت بر پذیرش بانکداری آنلاین معنی دار است و متغیر سطح تحصیلات و چهار متغیر اطلاعات در مورد بانکداری آنلاین، مزایای درک شده، راحتی درک شده و امنیت و حریم خصوصی بر متغیر پذیرش بانکداری آنلاین تاثیر چندانی نداشته اند. ثانیا متغیرهای لذت درک شده با ضریب رگرسیون ۰.۹۱۴ و اتصال به اینترنت با ضریب رگرسیون ۰.۸۵۴ به ترتیب بالاترین تاثیر را روی متغیر وابسته داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.