هزینه یابی بر مبنای هدف ابزاری برای مدیریت هزینه وموانع اجرای آن در ایران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هزینه یابی بر مبنای هدف ابزاری برای مدیریت هزینه وموانع اجرای آن در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هزینه یابی بر مبنای هدف ابزاری برای مدیریت هزینه وموانع اجرای آن در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هزینه یابی بر مبنای هدف ابزاری برای مدیریت هزینه وموانع اجرای آن در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هزینه یابی بر مبنای هدف ابزاری برای مدیریت هزینه وموانع اجرای آن در ایران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

نیاز سازمان ها به سازگاری با محیط تجاری پویا و پیچیده امروزی برای ادامه بقا که ناشی از توسعه بازارهای رقابتی است که یک سو و از سوی دیگر فشار مجامع سرمایه گذار به مدیران جهت تعیین ارزش و تبیین معیارهای اندازه گیری دقیق و شفاف ،سبب شده سازمان هاسیستم های سنتی هزینه یابی و اندازه گیری عملکرد برمبنای حسابداری بهره برداری قرار دهند. یکی از مهم ترین تکنیک هایی که می تواند سازمان ها را در بهبود عملکردها مبتنی بر هزینه،کمک کند سیستم هزینه یابی هدف می باشد. محیط تجاری رقابتی موسسات را ملزم کرده است که محصولاتی را با کیفیت و مطابق خواست مشتریان ،در حالی که با قیمت های فروش کاملا توسط بازار تعیین می شود را تولید نمایند. عرضه کنندگانی که بتوانند محصولاتی را با کیفیت و کارکرد مشابه اما قیمت های پایین تر به بازار ارایه کنند، گوی سبقت را از دیگر رقبا خواهند ربود و سهم خود را در بازار افزایش خواهند داد. هزینه یابی هدف یک مقوله استراتژیکدر مدیریت هزینه است که به طور عمده تمرکز خود را بر مدیریت هزینهمحصولات آتی واحد تولیدی معطوف می کند. در هزینه یابی هدف نگرش این است که چون پس از طراحی یک محصول بخش عمده ای از هزینه های آن تعهد می شود، کاهش هزینه امکان پذیر نخواهد بود، مگر با طراحی مجدد محصول، در این تکنینک قبل از مرحله تولید به مدیریت هزینه توجه می شود تا محصولی با بهای تمام شده از پیش تعیین شده تولید و در عین حال سود مورد نظر مدیریت را تامین نماید. هزینه یابی هدف در ایران با مشکلات عدیده ای مواجه است ولی مزایا و آینده دنیای تجارت ما را مجبور به استفاده از این روش بسیار سودمند خواهد کرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.