واکاوی رفتار خرید ناگهانی و نحوه شکل گیری آن


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی رفتار خرید ناگهانی و نحوه شکل گیری آن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی رفتار خرید ناگهانی و نحوه شکل گیری آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی رفتار خرید ناگهانی و نحوه شکل گیری آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی رفتار خرید ناگهانی و نحوه شکل گیری آن :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این حقیقت که خرید ممکن است علاوه بر احساس نیاز به کالا یا خدمات به دلایل زیاد دیگری نیز انجام شود، راه هایی را برای تحقیقات بیشتر در زمینه این رفتار باز کرده است. یکی از دلایل خرید کالاها و خدمات توسط مصرف کنندگان نهایی، خرید ناگهانی می باشد. اکثر افراد گاهی مواقع خریدهایی را انجام می دهند که هیچ قصد و برنامه قبلی برای خرید خود نداشته و در یک فرآیند تصمیم گیری سریع ناشی از هیجان و انگیزه ایجاد شده اقدام به خریدنموده اند. با توجه به توسعه و گسترش امکانات ارتباطی جدید مثل شبکه های ماهوارهایی، اینترنت، شبکه های اجتماعی آنلاین و … ، انتظار میرود که درصد خرید ناگهانی توسط مصرف کنندگان افزایش یافته و آن را تبدیل به یک رفتار روزمره کند. بنابراین برای مدیران هر شرکتی، شناخت و درک عواملی که بر رفتار خرید ناگهانی تاثیر می گذارد، ازاهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا هدف این پژوهش، کشف و دستیابی به درک عمیقی از نقش و اهمیت خریدناگهانی در خریدهای مصرف کنندگان نهایی است. این پژوهش از نظر ماهیت داده ها یک پژوهش کیفی است. ما با درکنار هم نهادن یافته های محققان مختلف و ترکیب آنها به نحوی که مبنایی این پژوهش را تشکیل دهند، پژوهشی عمدتاتوصیفی را انجام داده ایم. پژوهش حاضر با استفاده از شیوه توصیفی- تحلیلی به بررسی تحقیقات و مقالات منتشر شده درزمینه خرید ناگهانی می پردازد. این پژوهش با تمرکز بر فهم پدیده خرید ناگهانی و عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید ناگهانی در بین مصرف کنندگان تهیه شده است و به این منظور مروری بر تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشوردر این زمینه دارد. نتایج حاصل از مرور پیشینه نظری و تجربی موضوع پژوهش نشان می دهد که با شناخت و پرداختن به عوامل فردی، محیطی و موقعیتی تاثیرگذار بر رفتار خرید ناگهانی مانند ایجاد حس لذت از خرید در مشتریان، پرداختن به محیط و جو فروشگاه، آموزش کارکنان برای افزایش مهارت آنها و … ، میتوان خرید ناگهانی را افزایش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.