تحرک وتوسعه نفوذ دربازاریابی پایدار(بارویکرد مدیریت استراتژیک)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحرک وتوسعه نفوذ دربازاریابی پایدار(بارویکرد مدیریت استراتژیک) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحرک وتوسعه نفوذ دربازاریابی پایدار(بارویکرد مدیریت استراتژیک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحرک وتوسعه نفوذ دربازاریابی پایدار(بارویکرد مدیریت استراتژیک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحرک وتوسعه نفوذ دربازاریابی پایدار(بارویکرد مدیریت استراتژیک) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بطورکلی فرهنگ بازرگانی درگذرزمانی بسته به جا ومکان– فرهنگ وتمدن منطقه، نام های مختلفی به خود گرفته است. در دنیای تجارت پیچیده امروز دیگر روش های سنتی داد وستد ویا بازاریابی در حال منسوخ شدن و کنار رفتن است و باید در بازارهای جهانی از شیوه های نوین بازاریابی و مدیریت استراتژیک نهایت استفاده را جهت بالا بردن تولید وفروش محصولات به کار گرفت تا بتوان ضمن حفظ و افزایش تولید سبب توسعه ای پایدار در بازار تولید و مصرف شد و بتوان میزان تولید ناخالص ملی را بالابرده و سبب اشتغال پایدار درجا ومکان جامعه هدف ویا یک کشورگردید .دنیای امروز ، یک دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است . حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این استکه چنانچه کشوری به هر علتی نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد . برای مثال؛در شرایط تجارت عرصه ی فروشندگی نیزبه عنوان زیر مجموعه ی تجارت چه به صورت کلی یا جزیی- دستخوش تغییر است . هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر درجامعه هدف درکجای فرصت قرار گرفته است .از گذشته تا به حال فروشندگان فرصت ساز وفرصت طلب در کمین هستند تا با استراتژی های مختلف فریب، مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات قلمرو خودکنند که این امر نیازمنداست تا با مدیریت استراتژیک به کشف وتوسعه توانمندی های محیطی(عرضه وتقاضا)مدیریت چهارگانه حوزه خویش بزنند. بازار پر رقابت امروزی تولیدکنندگان را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند. فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است. در شکل گیری این رابطه بلندمدت، به نحوی که منجر به پیوند دایمی با مشتریان بشود،موضوعی است که امروزه این مهم فقط با تکنیک UP-WOTS امکان پذیرتر می باشد.ازاینرو،این تحقیق حاصل تلاش کندوکاوانه بنده درحوزه مدیریت بازاریابی بوده که به روش بررسی تحلیل نقاط چهارگانه(قوت،ضعف،فرصت وتهدید)،سازمانی صورت پذیرفته ودرنهایت توسط منحنی ارزیابی فضای سهم بازاری کشور دردو منطقه (درون سیستمی و برون سیستمی)مشخص شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.