تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان شرکت ایرانسل شهرستان ارومیه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان شرکت ایرانسل شهرستان ارومیه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان شرکت ایرانسل شهرستان ارومیه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان شرکت ایرانسل شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان شرکت ایرانسل شهرستان ارومیه :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف این مقاله، شناسایی تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مشتریان می باشد. این پژوهش از نوع کاربردی بوده که به روش پیمایشی انجام شده است. نمونه آماری آن نیز شامل ۳۸۰ نفر از مشتریان شرکت ایرانسل بوده که به روش نمونه گیری آسان یا در دسترس انتخاب شدند. همچنین برای گردآوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد آکر و کانو استفاده شده که آلفای کرونباخ آنها به ترتیب ۰/۹۲۴ و ۰/۶۷۷ می باشد. نتیجه پژوهش نشان می دهد که ارزش ویژه برند، با ضریب بتای۰/۴۱۵بر رضایت مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد. بنابراین شرکت ایرانسل می بایست با توجه بیشتر و بهتر به حوزه برندینگ و جایگاه حساس آن در پیشرفت شرکت، در جهت افزایش سطح رضایت مشتریان خود، تلاش نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.