بهبود عملکرد صادرات از طریق مشتری مداری ، تعهد رفتاری و ارتباط


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود عملکرد صادرات از طریق مشتری مداری ، تعهد رفتاری و ارتباط دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود عملکرد صادرات از طریق مشتری مداری ، تعهد رفتاری و ارتباط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود عملکرد صادرات از طریق مشتری مداری ، تعهد رفتاری و ارتباط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود عملکرد صادرات از طریق مشتری مداری ، تعهد رفتاری و ارتباط :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این تحقیق به بهبود عملکرد صادرات از طریق مشتری مداری، تعهد رفتاری و ارتباط پرداخته شد. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر مسیر توصیفی، پیمایشی و همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق، شامل کلیه مدیران عالی و میانی شرکت های صادرکنندهمواد غذایی می باشند، که تعداد آنها ۲۱۲ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد و تعداد نمونه ۱۳۷ نفر بدست آمد. برای جمع آوری داده-های تحقیق از پرسشنامه استفاده گردید. پرسشنامه دارای دو بخش بود. بخش اول بررسی ویژگی های جمعیت شناختی افراد که شامل ۴ سوال بوده، بخش دوم سوالات تخصصی که شامل ۱۵ گویه بود. روایی پرسشنامه با استفاده از سنجش روایی محتوا با استفاده از نظر ۲۰ تن از اساتید مورد تایید قرار گرفت و برای سنجش پایایی از روش سنجش پایایی همسانی درونی استفاده شد. پرسشنامه بین نمونه ای از ۲۵ نفر از مدیران توزیع گردید و ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شد و که پایایی کل پرسشنامه ۸۰۵ /. بدست آمد. سپس تعداد ۱۶۰ پرسشنامه بین مدیران توزیع گردید که تعداد ۱۳۷ پرسشنامه بازگشت داده شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. توصیف و تحلیل داده های جمع آوری شده با روش آماری توصیفی(فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد) و استنباطی (معادلات ساختاری) انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که مشتری-مداری،تعهد رفتاری و ارتباط بر عملکرد صادراتی تاثیر دارد. همچنین مشتری مداری بر تعهد رفتاری و ارتباط تاثیر داشته و ارتباط برتعهد رفتاری تاثیرگذار می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.