بررسی و اولویت بندی محصولات با هدف مدیریت درآمد و هزینه بااستفاده از فرایند تحلیل شبکه ای مبتنی برداده های رگرسیونی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و اولویت بندی محصولات با هدف مدیریت درآمد و هزینه بااستفاده از فرایند تحلیل شبکه ای مبتنی برداده های رگرسیونی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و اولویت بندی محصولات با هدف مدیریت درآمد و هزینه بااستفاده از فرایند تحلیل شبکه ای مبتنی برداده های رگرسیونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و اولویت بندی محصولات با هدف مدیریت درآمد و هزینه بااستفاده از فرایند تحلیل شبکه ای مبتنی برداده های رگرسیونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و اولویت بندی محصولات با هدف مدیریت درآمد و هزینه بااستفاده از فرایند تحلیل شبکه ای مبتنی برداده های رگرسیونی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مدیریت هزینه به عنوان راهکاری برای شناخت تغییرات در شیوه های تولید و فروش و آثار آن بر ساختار هزینه و مدیریت درآمد به عنوان یک تکنیک کار ا و اثربخش در بهره گیری حداکثری منابع و جذب مشتریان، به بیشینه کردن سودمی پردازد. در این پژوهش با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره و فرایند تحلیل شبکه ای مبتنی بر داده های رگرسیونی بهاولویت بندی و وزن دهی محصولات، بررسی میزان وابستگی بین معیارها و تاثیرات درونی معیارهای موثر بر مدیریت درآمدو هزینه به منظور رفاه سازمان و مشتری پرداختیم. این تحقیق با تاکید بر نقش بهای ساخت، مقدار تقاضا و قیمت فروش برمدیریت هزینه و درآمد در یک کارخانه تولیدی در بازه زمانی سال های ۱۳۸۶-۱۳۹۳ برنامه ریزی شده است. در این پژوهش معیارهای بهای ساخت، قیمت فروش و تقاضا را به عنوان معیارهای موثر بر اولویت بندی در ساختار فرایند تحلیل شبکه ای در نظر گرفته است. نتیجه حاصل از اولویت بندی محصولات کارخانه با توجه به میزان وابستگی محصولات به معیارها و باتوجه به ارتباط درونی معیارها ، محصول B اولویت اول و محصول A اولویت دوم می باشد. درنهایت میزان تغییراتسودآوری کارخانه پس از اولویت بندی محصولات در سیستم برنامه ریزی تولید کارخانه محاسبه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.