بررسی میزان رضایتمندی دارندگان دستگاه های پایانه فروش از کیفیت خدمات ارایه شده با استفاده ازمدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان رضایتمندی دارندگان دستگاه های پایانه فروش از کیفیت خدمات ارایه شده با استفاده ازمدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان رضایتمندی دارندگان دستگاه های پایانه فروش از کیفیت خدمات ارایه شده با استفاده ازمدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایتمندی دارندگان دستگاه های پایانه فروش از کیفیت خدمات ارایه شده با استفاده ازمدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان رضایتمندی دارندگان دستگاه های پایانه فروش از کیفیت خدمات ارایه شده با استفاده ازمدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک تجارت کرمان) :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
ورود بانک ها به عرصه ی بزرگ فناوری اطلاعات، این امکان را برای آنها فراهم آورده تا پیشرفت های چشم گیری برای ارایه و گسترش خدمات خود داشته باشند. آنها با استفاده از ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی، هرروز شیوه های جدیدتری را به مشتریان خود معرفی می کنند تا مشتری سریع تر و بهتر از گذشته خدمات موردنیازش را دریافت کند. در این پژوهش،عوامل مورد انتظار دارندگان دستگاه های کارت خوان از طریق مصاحبه با خبرگان بانکی و دانشگاهی شناسایی و در قالب ابعاد مدل سروکوال طبقه بندی شدند، سپس جهت سنجش مولفه ها، پرسشنامه ای مناسب طراحی و روایی و پایایی پرسشنامهبه ترتیب از طریق روایی محتوایی و مقدار ضریب آلفا کرونباخ ۰/۹۱۴تایید شد. جهت تخمین اعضای نمونه لازم، در ابتداتعداد ۴۰ پرسشنامه به صورت تصادفی بین اعضای جامعه موردنظر پخش شد، سپس با استفاده از رابطه کوکران، تعداد ۳۵۱نفر به عنوان نمونه آماری تحقیق مناسب دیده شد. پس از توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها، داده ها با استفاده از نرم افزارSPSS نسخه ۲۰ تحلیل و طبقه بندی و سپس با استفاده از روش تحلیل شکاف و ماتریس اهمیت- عملکرد و روش تاپسیس داده ها تجزیه وتحلیل شدند. نتایج نشان می دهد که از ۲۵ متغیر شناسایی شده تعداد ۱۰ متغیر دارای شکاف منفی و تعداد ۱۵متغیر دارای شکاف مثبت می باشند. پس از تجزیه وتحلیل های انجام شده مشخص شد که نتایج حاکی از نامطلوب بودن وضعیت عوامل مورد انتظار دارندگان دستگاه های کارت خوان می باشد و بانک نتوانسته انتظارات دارندگان دستگاه های کارت خوان را برآورده کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.