بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بهبود عملکرد سازمانی از طریق مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بهبود عملکرد سازمانی از طریق مزیت رقابتی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بهبود عملکرد سازمانی از طریق مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بهبود عملکرد سازمانی از طریق مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بهبود عملکرد سازمانی از طریق مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

نقش زنجیره تامین در دستیابی به مزیت رقابتی در صنایع مختلف، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از پژوهش گران قرارگرفته است. صنعت لوازم خانگی به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی کشورها محسوب می شود. هدف این پژوهش شناسایی عملکردهای زنجیره تامین و بررسی تاثیر آنها بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی است. بدین منظور باتوجه به صنعت مورد مطالعه، شرکت پارس خزر به همراه ۴ تامین کننده کلیدی به عنوان جامعه آماری این پژوهش انتخاب شدند و نظرات ۱۵۵ نفر از مدیران و صاحب نظران مبحث لجستیک در این شرکت ها به عنوان نمونه آماری موردمطالعه قرار گرفت. در مرحله بعد با استفاده از نرم افزار لیزرل، مدل های اندازه گیری متغیرهای پژوهش به تایید رسید.پاسخ به فرضیات پژوهش با استفاده از نرم افزارSPSS انجام گردید که در این بین کلیه فرضیات مورد تایید قرار گرفتندو نقش اثرگذار عملکردهای زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی و همچنین نقش میانجیگری مزیت رقابتی در ارتباط بین عملکردهای زنجیره تامین و عملکرد سازمانی به اثبات رسید. سپس در راستای اولویت بندی عملکردهای زنجیره تامین از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی استفاده شد که اولویت بندی نهایی به این ترتیب به دست آمد: مشارکت استراتژیک با تامین کننده، کیفیت تسهیم اطلاعات، سطوح تسهیم اطلاعات، تعویق و ارتباط با مشتری. همچنین وزن موثرهر یک از این عوامل، در بهبود مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی تعیین گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.