بررسی تاثیر استراتژی گسترش برند و قدرت برند بر وفاداری به برند در میان خریداران گوشی موبایل در شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی گسترش برند و قدرت برند بر وفاداری به برند در میان خریداران گوشی موبایل در شهرستان ارومیه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی گسترش برند و قدرت برند بر وفاداری به برند در میان خریداران گوشی موبایل در شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی گسترش برند و قدرت برند بر وفاداری به برند در میان خریداران گوشی موبایل در شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی گسترش برند و قدرت برند بر وفاداری به برند در میان خریداران گوشی موبایل در شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر استراتژی گسترش برند و قدرت برند بر وفاداری به برند در میان خریداران گوشی موبایل درشهرستان ارومیه پرداخته است. برای نیل به این هدف، به بررسی مولفه های استراتژی گسترش برند و قدرت برند و وفاداری به برند پرداخته شد که بعد از بررسی عوامل و مدل های مختلف، به مدلی رسیدیم که قابل تعمیم در سازمان های تولیدی باشد، این مدل شامل مولفه های استراتژی گسترش برند و قدرت برند است. بر اساس این مدل به فرضیات پژوهش پرداخته شد. برای آزمون فرضیات این پژوهش از پرسشنامه تلفیقی استفاده شد. پرسشنامه از ۳۸۴ نفر از خریداران گوشی موبایل با برند سامسونگ و هوآوی که به طور اتفاقی انتخاب شده بودند جمع آوری گردید. برای آزمون فرضیات، ابتدا از آزمون کلموگروف اسمیرنوف استفاده شد. نتایج حاصل از این ازمون حاکی بر غیرنرمال بودن داده ها بودند و به همین دلیل برای آزمون فرضیات از تحلیل رگرسیون ترتیبی و آماره های ضریب پزودو استفاده شد. نتایج آزمون ها بیانگر موثر بودن استراتژی گسترش برند وقدرت برند بر وفاداری به برند بودند و همچنین مشخص شد که تاثیر قدرت برند نسبت به استراتژی گسترش برند بر وفاداری به برند بیشتر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.