اولویت بندی مولفه های سازنده نیازهای آموزشی استادان دانشگاه علم وفرهنگ تهران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی مولفه های سازنده نیازهای آموزشی استادان دانشگاه علم وفرهنگ تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی مولفه های سازنده نیازهای آموزشی استادان دانشگاه علم وفرهنگ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی مولفه های سازنده نیازهای آموزشی استادان دانشگاه علم وفرهنگ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی مولفه های سازنده نیازهای آموزشی استادان دانشگاه علم وفرهنگ تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شناسایی مولفه های سازنده نیازهای آموزشی استادان دانشگاه علم و فرهنگ تهران در سال ۱۳۹۵ انجام گرفته است. نوع تحقیق این پژوهش از نظر اهداف کاربردی ۱ و از نظرداده ها کمی و از نظر روش و ماهیت توصیفی –پیمایشی می باشد .جامعه آماری این پژوهش استادان دانشگاه علم وفرهنگ تهران به تعداد ۵۶۰ نفر بودند.حجم نمونه باتوجه به جدول اچ،اس،بولا(ابیلی، ۱۳۷۵) برای استادان ۲۲۶ نفر شامل ۹۵ نفر زن و ۱۲۹ نفر مرد بدست آمد. جهت جمع آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه پژوهشگر ساخته بوده است که به صورت بسته پاسخ و حاوی ۶۸ سوال بوده که هر یک از پاسخ ها در هفت درجه (عدد ۱ کمترین موافقت و عدد ۷ بیشترین موافقت) تنظیم شده است. در حیطه آمار استنباطی از طریق آزمون تحلیل عاملی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در نهایت اولویت بندی مولفه های سازنده نیازهای آموزشی استادان دانشگاه علم وفرهنگ تهران به شرح ذیل شناسایی شدند: حیطه زبان انگلیسی- حیطه رفاه اقتصادی-حیطه سازمان تشکیلاتی- حیطه آموزش و یادگیری- حیطه پژوهشی – حیطه ارزشیابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.