الویت بندی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الویت بندی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الویت بندی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الویت بندی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الویت بندی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در سال های اخیر با توجه به وضعیت اقتصادی – سیاسی کشور و تحریم ایران در حوزه نفت و تجارت بین الملل نیاز ما به توسعه صادرات و ورود بیشتر به بازارهای جهانی بیش از پیش اهمیت یافته و توسعه صادرات غیرنفتی ضرورت جدی یافته است. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی و اولویت بندی استراتژی ورود به بازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی بوده است. روش پژوهش تحقیق حاضر از نوع توصیفی –پیمایشی بوده و از نظر هدفکاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر ۹۹ شرکت فعال در صنعت پتروشیمی بوده است که در این شرکت ها ۱۲۵ مدیرعامل و مدیر بازرگانی وجود داشته است که محقق بر اساس فرمول جامعه محدود کوکران ۱۰۲ نفر را مورد بررسی قرار داده است که برای انتخاب این افراد محقق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده نموده است. برای گردآوریداده ها محقق از پرسشنامه استاندارد که روایی و پایایی آن نیز مورد تایید بوده است استفاده نموده است. برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده در این پژوهش محقق از نرم افزار اسمارت پل اس و اس پس اس اس استفاده نموده است. در این پژوهش محقق از ۶ استراتژی(اعطای امتیاز، فرنچایزنگ، تولید قراردادی، قراردادمدیریتی، سرمایه گذاری مستقیم و پیمان استراتژیک) به عنوان استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی استفاده نموده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل گویای این است که از بین این استراتژی ها به غیر از استراتژی اعطای امتیاز دیگر استراتژی بر روی موفقیت در ورود به بازارهایصادراتی و کسب عملکرد مطلوب در این زمینه تاثیرگذار هستند. همچنین نتایج حاصل از آزمون فریدمن گویای این است که سه استراتژی پیمان استراتژیک، سرمایه گذاری خارجی و همچنین استراتژی فرنچایزنگ از اولویت بیشتری در ورود به بازارهای بین المللی برخودار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.