استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
با افزایش رقابت بازار، اهمیت درک ارزش مشتری در بازاریابی، بیش از پیش شده است. امروزه اکثر بانک ها با محیطی کاملا پویا روبه رو هستند. همه بانک ها چه بزرگ و چه کوچک با توجه به تغییرات برق آسا در موقعیت های رقابتی وشرایط حاکم بر بازار، جذب و حفظ مشتریان شرکتی و تجاری را سرلوحه برنامه های خویش قرار داده اند. به دلیل مزایای چشم گیر بازاریابی رابطه مند، امروزه بانکها برای موفقیت در جذب مشتریان خود، ازاین روش استفاده می نمایند.بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذینفعان شرکت است که این امر از طریق ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود. هدف این پژوهش، کشف و دستیابی به درک عمیقی از نقش واهمیت بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی و تجاری در نظام خدمات بانکی است. این پژوهش ازنظر ماهیت داده ها یک پژوهش کیفی است. ما با در کنار هم نهادن یافته های محققان مختلف و ترکیب آنها به نحوی که مبنایی این پژوهش را تشکیل دهند، پژوهشی عمدتا توصیفی را انجام داده ایم. دراین مقاله راهکارهای جذب سپرده دربانک صادرذات ایران حول بازاریابی رابطه مند برای مشتریان شرکتی، مورد بررسی قرار گرفته است. دراین مقاله مشخص می گردد که آموزش کارکنان و افزایش آگاهی آنان و بازنگری در بانکداری الکترونیکی و ایجاد محیطی که مشتریان شرکتی هر چه بیشتر به بانک و سیستم های موجود در آن اعتماد کنند، یکی از راهکار های موفقیت در پیاده سازی بازاریابی رابطه مند در بانک است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.