ارایه الگویی جهت ارزیابی بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی با استفاده از تحلیل نسبت های مالی بررسی موردی در شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگویی جهت ارزیابی بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی با استفاده از تحلیل نسبت های مالی بررسی موردی در شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگویی جهت ارزیابی بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی با استفاده از تحلیل نسبت های مالی بررسی موردی در شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگویی جهت ارزیابی بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی با استفاده از تحلیل نسبت های مالی بررسی موردی در شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگویی جهت ارزیابی بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی با استفاده از تحلیل نسبت های مالی بررسی موردی در شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی نقش انکارناپذیری در پیشرفت و شکوفایی کشورها دارند، ازاین روموردتوجه دولت مردان و مسیولان قرارگرفته اندازآنجایی که تصمیم گیری همواره یکی از مهم ترین وظایف مدیران بوده لذا تعیین شاخص هایی برای ساخت و ارزیابی بنگاه های کوچک و متوسط می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی صحیح مدیران وموسسات مالی و اعتباری به منظور حمایت از این نوع بنگاه ها کمک نماید. هدف از پژوهش حاضر معرفی الگویی جهت ارزیابی در لبریزی بنگاه های کوچک و متوسط با استفاده از تحلیل نسبت های مالی است. یکی از محدودیت های تحلیل سنتی نسبت های مالی این است که هر گروه از این نسبت ها تنها یک بعد از ابعاد مالی را نشان می دهد؛ و درتجزیه وتحلیل صورت های مالی به سهولت نمی توان نتایج تحلیل گروه های متفاوت نسبت های مالی را باهم تجسم کرد و درمورد کلیت صورت های مالی اظهارنظر کرد. در این پژوهش برای رفع این مشکل با وزن دهی و امتیازدهی به نسبت های کلیدی بین آنها ارتباط برقرار کرده و درنهایت رتبه اعتباریبنگاه های کوچک و متوسط تولیدی مبنای، ریسک آن مشخصمی شود. ازآنجاکه برخلاف شرکت های بزرگ یکی بودن مدیران و سهامداران اصلی بنگاه ها نقش و مسیولیت آنها را درموفقیت بنگاه های کوچک و متوسط بیشتر می کند لذا به منظور سنجش تاثیر این شاخص های کیفی برای آن تعریف شده است. مجموع شاخص های کمی و کیفی اندازه گیری شده رتبه نهایی بنگاه کوچک و متوسط را در این الگوی پیشنهادی تعیین می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.