نقش راهبردهای خود تنظیمی و انگیزه پیشرفت در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش راهبردهای خود تنظیمی و انگیزه پیشرفت در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش راهبردهای خود تنظیمی و انگیزه پیشرفت در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش راهبردهای خود تنظیمی و انگیزه پیشرفت در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش راهبردهای خود تنظیمی و انگیزه پیشرفت در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی نقش راهبردهای خود تنظیمی و انگیزه پیشرفت در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر می باشد. روش پژوهش در تحقیق حاضر از نوع همبستگی و پیمایشی میباشد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشآموزان دوره متوسطه در شهر مشگین شهر استان اردبیل در سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲ مشغول به تحصیل می باشند. آزمودنی های پژوهش شامل ۲۰۰ نفر که به صورت روش نمونه گیری خوشه ای دومرحله ای انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه راهبردهای انگیزشی پین تریچودیگروت،پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس و پرسشنامه فرسودگی تحصیلی برسو،سالانو اوشوفلی استفاده شده است.داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و به روش توصیفی و تحلیل واریانس چند متغیری (مانوا) تجزیه و تحلیل شد. نتایج آزمون نشان داد باورهای انگیزشی ۲۱ / ۰ از واریانس های فرسودگی تحصیلی و راهبرد هاییادگیری خودتنظیمی ۶۵ / ۰ درصد واریانس های فرسودگی تحصیلی را بصورت مثبت و انگیزه پیشرفت ۶۶ / ۰ واریانس های فرسودگی تحصیلی بصورت منفی پیش بینی می کند. همچنین این نتایج نشان دادانگیزه پیشرفت ۶۶ / ۰ واریانس های فرسودگی تحصیلی و ۲۵ / ۰ درصد واریانس های خستگی تحصیلی به صورت منفی پیش بینی می کند. به عبارت دیگر نتایج نشان داد راهبردهای خودتنظیمی رابطه مثبت ومعناداری با با فرسودگی تحصیلی دارد و پیش بینی کننده آن می باشد، همچنین انگیزه پیشرفت رابطه منفی و معناداری با با فرسودگی تحصیلی دارد و آن را بصورت منفی پیش بینی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.