تاثیر استفاده از آزمایشگاه های ریاضی بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استفاده از آزمایشگاه های ریاضی بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استفاده از آزمایشگاه های ریاضی بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استفاده از آزمایشگاه های ریاضی بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استفاده از آزمایشگاه های ریاضی بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تاثیر استفاده از آزمایشگاه های ریاضی بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی در دانش آموزان پایه ششم مقطع ابتدایی بوده است. پژوهش از نظر هدف از انواع پژوهش های کاربردی است. روش پژوهش حاضرشبه آزمایشی از نوع طرح پیش آزمون پس آزمون با کروه کنترل است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی دانش آموزان پسرپایه ششم ابتدایی شهرستان کاشان در سال تحصیلی ( ۹۵ – ۹۴) با یک نمونه در دسترس به تعداد ۶۰ نفر است. جهت گردآوری اطلاعات پژوهش از آزمون ریاضی (ریاضی ششم ابتدایی) در مرحله پیش آزمون، آزمون یادگیری و پس آزمون استفاده شد که روایی این آزمون بر اساس روایی محتوایی مورد تایید و پایایی آزمون یادگیری و یادداری با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ۷۳ / ۰ بدست آمد. جهت تحلیل داده ها از آمار توصیفی (میانگین، انحراف معیار و واریانس) و آمار استنباطی (تحلیل کواریانس)و نیز از نرم افزار spss-22 استفاده شد و نتایج نشان داد: استفاده از آزمایشگاه های ریاضی بر میان یادگیری و یادداری درریاضی در دانش آموزان پایه ششم مقطع ابتدایی تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.