بازاریابی داخلی در سازمان های هزاره ی سوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی داخلی در سازمان های هزاره ی سوم دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی داخلی در سازمان های هزاره ی سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی داخلی در سازمان های هزاره ی سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی داخلی در سازمان های هزاره ی سوم :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مدیریت گاه تکیه بر تولید و زمانی تکیه بر سازمان و کالبد سازمانی داشته است. امروزه تاکید و تمرکز آن بر منابع انسانی سازمان ونقش آنها در فرآیند تولید است . در هزاره سوم که شتاب در دگرگونی، دانش محور بودن، فزونی اختراعات و ابتکارات و افزایش دامنه مشارکت مردمان برخی از ویژگی های آن هست . نیروی انسانی شاغل باقابلیت ها و توانمندی های بالقوه خود، نقش مهم وحساسی را در رشد و توسعه همه جانبه سازمان ها ایفا خواهد نمود. در این مسیر، استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف موجب ارتقای توانمندسازی کارکنان می شود . امروزه بازاریابی داخلی به عنوان یک راهبرد برای اجرای برنامه های شناخته شده سازمان است. مطالعات مربوط در این زمینه حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی داخلی از طریق نفوذ و ایجاد انگیزه در کارکنان رقابت پذیری در سازمان را بهبود بخشیده و شایستگی ها را ارتقا می دهد با گسترش روزافزون اقتصاد خدماتی، سازمان ها برای کسب و حفظ مزیت رقابتی پایدار به دنبال راهکارهایی نوین برای جذب و حفظ مشتریان میباشند. تحقیقات گذشته نشان می دهدکه سازمان ها برای داشتن کیفیت خدمات برتر، نیازمند داشتن کارکنان (مشتریان درونی) توانمند، پرانگیزه و دارای رفتارهای مشتری مدارانه هستند. امروزه با مطرح شدن مفهوم بازاریابی داخلی و اهمیت و نقش تعیین کننده مشتریان درونی سازمان ها(کارکنان) در تحقق کیفیت خدمات بیش از پیش روشنتر شده است . تحقیق حاضر به بررسی بازاریابی داخلی از دیدگاه های مختلف و عناصر آن پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.